Victoria 3 – Hileler (Konsol Komutları)

vic3beyaz.png

Debug mod aktif oyunlarda ” tuşu ile konsol açılabilir.
Debug modun açılması için Launcherda “Oyun Ayarları” sekmesinden Open game in Debug Mode’un seçilmesi yeterlidir.
Hileler

  • yesmen – Yapay zeka tüm tekliflerinizi kabul eder.
  • add_approval (çıkar grubu)(miktar) – Çıkar grubunun onay oranını belirttiğiniz miktarda arttırır.
  • add_clout (çıkar grubu)(miktar) – Çıkar grubunun nüfuzunu belirttiğiniz miktarda değiştirir.
  • add_ideaology (çıkar grubu)(ideoloji) – Belirttiğiniz çıkar grubuna ideoloji ekler.
  • add_loyalists (kültür)(miktar) – Belirttiğiniz kültüre sadıkları ekler.
  • add_radicals (kültür)(miktar) – Belirttiğiniz kültüre radikelleri ekler.
  • add_relations (ülke)(miktar) – Belirttiğiniz ülkeyle olan ilişkilerinizi değiştirir.
  • add_war_support (ülke)(miktar) – Ülkede savaşa olan desteği belirtilen miktarda değiştirir.
  • annex (ülke) – Tagını girdiğiniz ülkeyi ilhak edersiniz.
  • annex_all – Oyundaki tüm ülkeleri ilhak edersiniz.
  • conquerall (ülke) – Tagını girdiğiniz ülkenin tüm bölgeleri sizin kontrolünüze geçer.
  • change_law – Yasa değiştirir.
  • create_ai (self/all/tag) – Ülkeler için yapay zeka oluşturur.
  • create_country (ülke)(kültür)(eyalet ID) – Belirtilen eyalette belirtilen kültürde ülke oluşturur.
  • create_political_movement (yasa) – Belirtilen yasa için bir siyasi hareket oluşturur.
  • cthulhu
  • disable_ai – Yapay zekayı kapatır.
  • enable_ai – Yapay zekayı açar.
  • disable_pop_growth – Nüfus artışını durdurur.
  • escalate (miktar) – Diplomatik oyunların gerginlik seviyesini arttırır.
  • event (event adı)(ülke tagı) – Olay tetikler.
  • fastbuild – Binalar anlık inşa edilir.
  • fastenact – Yasalar anlık kabul edilir.
  • fasthire – İşe alımı hızlandırır.
  • fastinstitutions – Kurumları hızlandırır.
  • fastinterests – Çıkar gruplarını hızlandırır.
  • fastresearch – Araştırmaları hızlandırır.
  • fastrevolution – Devrimleri hızlandırır.
  • fastsecession – Ayrılıkçıları hızlandırır.
  • fasttravels – Seyahati hızlandırır.
  • kill_character (karakter) – Belirtilen karakteri öldürür.
  • own (eyalet)(ülke) – Belirtilen eyaletin kontrolü belirtilen ülkeye geçer.
  • money (miktar) – Belirtilen miktarda para kazanırsınız.
  • norevolution – Devrimleri kapatır.
  • nosecession – Ayrılıkçıları kapatır.
  • research – Araştırmaları açar.
  • set_devastation_level (eyalet)(miktar) – Eyaletin tahribat değerini belirtilen miktarda değiştirir.
  • set_pollution_level (eyalet)(miktar) – Eyaletin kirlilik değerini belirtilen miktarda değiştirir.
  • tag (ülke) – Belirttiğiniz ülkeye geçersiniz.
  • treatyport (eyalet) – Belirtilen eyalette antlaşma limanına sahip olursunuz.
  • wagerate (bina)(oran) – Belirtilen binanın maaş oranını değiştirir.

Diğer Konsol Komutları
Bu komutlar genellikle modlama için kullanılabilir.

  • 3dstats – 3D istatistikleri açar.
  • 3dstats.EnableGfxZoneStats – 3D GFX Zone istatistikleri açar.
  • Adjacencies.Rebuild
  • Application.ChangeResolution – Çözünürlüğü değiştirir.
  • Browser.OpenURL [<url>] – Tarayıcıyı açar.
  • Camera.Debug – Kamera bilgilerini gösterir.
  • Camera.Load – Kamera konumunu yükler.
  • Camera.Save – Kamera konumunu kaydeder.
  • Checksum.Log – Checksum rapor dosyası oluşturur.
  • CrashReporter.DeleteCrashData – X günden eski çökme verilerini siler.
  • CrashReporter.SimulateCrash – Oyunu çökertir.
  • Debug.Achievements.Lock [<key>] – Başarımı kilitli hale getirir.
  • Debug.Achievements.ResetAll – Tüm başarımları kilitli hale getirir.
  • Debug.Achievements.ToggleDebug [<value>] – Başarım sistemini görüntüler.
  • Debug.Achievements.Unlock [<key>] – Belirtilen başarımı açar.
  • Debug.TextureMode [Name of debug mode] – Texture debug mode’u açar.
  • Dockables.Create [Dockable name] 
  • Dockables.CreateUserLayout [Dockable layout name] 
  • Dockables.DeleteUserLayout [Dockable layout name] 
  • Dockables.HideLayout
  • Dockables.SaveUserLayout
  • Dockables.ShowLayout [Dockable layout name] 
  • Dockables.ShowManager 
  • GUI.AnimationTimeline.LogStats 
  • GUI.ClearWidgets Clear dummy widget
  • GUI.CreateDockable [File name] [Widget name] [Dockable id. If doesn’t exist, it will be registered]
  • widget. 
  • GUI.CreateWidget 
  • test_window
  • GenerateCoastalRegionNavalExits
  • Graphics.CapFramerate
  • Graphics.DumpMemoryInformation
  • Localization.ToggleIncludeKeyInLocOutput
  • Localization.ToggleOnlyKeyInLocOutput
  • Localization.ToggleSkipDataSystemInLocOutput 
  • Log.ClearAll – Tüm raporları temizler.
  • Log.ClearErrorLog – Hata raporlarını temizleyip hata miktarını sıfırlar.
  • Map.SavePNG [<map mode>] [<file name>] [<yes/no> Should render flat (optional)] – Spesifik bir harita modunun png haritasını kaydeder.
  • MapObjects.Debug 
  • MapObjects.GenerateGameLocators [<type>] [<filename> (optional)] – Harita objeleri için konumlayıcılar oluşturur.
  • MapObjects.Painter.AddPosition – Farenizin olduğu yere harita objesi yerleştirir.
  • ModifierNode.Graph 
  • ModifierNode.List 
  • Music.PauseFactor – Mevcut müzik sisteminin duraklama sistemini gösterir.
  • Music.PlayTrack [<track name>] – Belirtilen müziği başlatır.
  • Music.Reset – Müzik sistemini sıfırlar.
  • Music.StopTrack – Müziği durdurur.
  • PopsFileStorage.Sync Sync POP File Storage
  • Portrait.ClearCache Clears the portrait cache. – Tüm portreler yenilenir.
  • Print.EventDebug 
  • RandomLog 
  • RandomLog.Dump [Frame count to dump, or * to dump all available frames (defaults to *)] [Target filename (defaults to random.log)]
  • SDL.EventLogging
  • ScriptProfiling.Dump
  • SplineNetwork.AppendAssets
  • SplineNetwork.ClearAssets
  • SplineNetwork.Database.Reload
  • SplineNetwork.Graphics.AddAllSplines
  • SplineNetwork.Graphics.ClearAllSplines
  • SplineNetwork.SetAssetGenerationMode 
  • SplineNetwork.ValidateSplines 
  • Terrain.Regenerate – Arazi bitmapi oluşturur.
  • Terrain.Save
  • Threading.TaskThreadCount [The number of task threads] 
  • TickTask.Graph 
  • TickTask.List
  • ai.debug [tag] – Belirtilen ülkenin yapay zekasına dair debug bilgisi verir.
  • ai.goal [tag] [goal type] – Yapay zekanın hedefini inceler.
  • ai_evaluate_building [<building key> <state region key>] Belirtilen eyalet ve bina türüne dair bilgi verir.
  • ai_evaluate_interest [<strategic region key>] Belirtilen stratejik bölgedeki çıkarlara dair bilgi verir.
  • ai_evaluate_production_method [<building key> <pm key> <state region key>] – Belirtilen eyalette binaların üretim yöntemlerine dair bilgi verir.
  • ai_evaluate_trade_route [<goods key> <country tag>] – Belirtilen ürüne ve belirtilen ticaret ortağına dair bilgi verir.
  • audio.cpu_info – Mevcut işlemci kullanımını gösterir.
  • audio.list_events – Ses olaylarını listeler.
  • audio.play_event – Ses olayını çalar.
  • callstack 
  • changestatepop [state_id] [pop_type / all] [factor] – Seçilen nüfus türünün büyüklüğünü belirtilen miktarda değiştirir.
  • check_pollution_level [state region tag] – Belirtilen eyaletteki kirlilik oranını Print out pollution for specified state region
  • check_save – Kayıtların ve yüklemelerin tutarlı olup olmadığını kontrol eder.
  • clearlines 
  • clearspawnedentities 
  • coa_preview_window – Arma görüntüleme penceresini açar.
  • compound_nodeeditor 
    crash – Oyunu çökertir
  • create_building_history 
  • create_pop_
  • create_state_region_data 
  • data_types_explorer 
  • data_wrappers_stats [Filter] 
  • date [date in format yyyy.mm.dd.hh] Oyunun tarihini değiştirir.
  • debug [arguments]
  • debug_lens_option 
  • debug_mode – Debug mode’u açar.
  • debugcharacters – Tüm karakterlere dair bilgiler verir.
  • debugcountrybudgets – Tüm ülkelere ve bütçelerine dair bilgiler verir.
  • debugemployment – Eyaletteki tüm çalışanlara dair bilgiler verir.
  • debugmarkets – Tüm pazarlara dair bilgiler verir.
  • debugpopconsumption – Nüfusların tüketimlerine dair bilgiler verir.
  • debugpopwealth – Nüfusların varlık seviyelerine dair bilgiler verir.
  • debugstates – Tüm eyaletlere dair bilgiler verir.
  • debugterrainweights 
  • debugtheaters – Tüm cephelere dair bilgiler verir.
  • deiron – Ironman mode’u kapatır.
  • drawcmdsviewer Draw Cmds Viewer
  • dump_data_types 
  • dump_ref_lookup_memory_report
  • entity_editor 
  • explorer 
  • exportbuildings 
  • find_unemployed 
  • fix_state_regions 
  • force_oos Multiplayerda OOS hatası vermesini sağlar.
  • generate_province_center_objects
  • gfx.reloadtexture Textureleri yneiden yükler.
  • gfx.skin 
  • gfx.texture_limit MB olarak ekran hafıza limitini belirler.
  • gui_animation_editor 
  • gui_editor Arayüz editörünü açar.
  • help [command name] Tüm konsol komutlarını listeler
  • hq_show_id 
  • ignore_government_support 
  • invalidate_character [character id] Belirtilen karakterdeki etkiyi geçersiz hale getirir.
  • invalidate_country [country id] Belirtilen ülkedeki etkiyi geçersiz hale getirir
  • invalidate_ig [interest group id] Belirtilen çıkar grubundaki etkiyi geçersiz hale getirir.
  • invalidate_state [state id] Belirtilen eyaletteki etkiyi geçersiz hale getirir.
  • io_stats IO istatistiklerini açar
  • io_stats.Reset IO istatistiklerini sıfırlar
  • log_status Log 
  • log_ticktask_performance
  • log_viewer 
  • map_editor Harita editörünü açar.
  • mapmode [mapmode] Belirtilen harita moduna geçer.
  • measure_frame_time [“start” or “stop” measuring] 
  • memory_stats 
  • memory_stats.Reset 
  • minidump [file path] 
  • net_debuginfo 
  • net_stats 
  • net_stats.Reset 
  • observe İzleyici modunu açar.
  • particleeditor 
  • permitmarginalizedingovernment
  • pops_account_disconnect_steam Paradox hesabını Steam’den çıkartır.
  • pops_account_login [email] [password] POPS hesabına giriş yapar.
  • pops_account_logout POPS hesabından çıkış yapar.
  • pops_account_status POPS hesabında olup olmadığını kontrol eder.
  • popstat Aktif nüfusları listeler.
  • portrait_editor Portre editörünü açar.
  • print_gamestate_modifiers Oyun durumu etkenlerini listeler.
  • province_borders [true/false] Bölge sınırlarını açıp kapatır
  • pseudoLoc Enable/Disable 
  • recalc_cached_data Oyun verisini yeniden hesaplar.
  • release_mode 
  • reload [file name] Öğeleri yeniden yükler.
  • rendertype 
  • save_game_analyzer Kayıt dosyası analizcisini açar.
  • screenshot – Ekran görüntüsü alır.
  • script_docs – Kod dokümentasyonunu gösterir.
  • settings – Ayar arayüzünü açar.
  • shader_debug
  • shader_editor 
  • show_goals – Yapay zeka hedeflerini gösterir.
  • skip_migration 
  • sleep 
  • social_addfriend [Context Index] [Account ID] – Arkadaş listenize arkadaş eklemenizi sağlar.
  • social_debuginfo Print debug info about the social layer
  • social_joinroom [Context Index] [Room Name] [Nick Name] Join a chat room using the given social context
  • social_sendmessage [Context Index] [Room Name] [Message] Send a message to a chat room.
  • spawnentity [<entity name>] [<state> (optional)] Spawns specified entity at cursor position
  • spawnentity_at [<entity name>] [x] [y] [<state> (optional)] Spawns specified entity at xy-position
  • spawnline [<line name>] [<start position ‘x,y,z’> (no spaces)] [<end position x,y,z> (no spaces)] Spawns specified line between 2 positions
  • spawnnotification [notificationtype] [<scopeindex>] Spawns notification of specified type.
  • swapchain.buffers Query/Set swapchain buffers
  • switchlanguage [language name] Lokalizasyon dosyalarını baştan yükler ve dili değiştirir.
  • testaipacts Yapay zekanın mevcut paktları sona erdirip erdirmeyeceğini test eder.
  • testevent [event name] [<country_tag/province_id>] Tests an event
  • testobjective [<subgoal key (optional)>] Objeler tarafından tetiklenen etkileri test eder.
  • texturelist Texture Listesi
  • textureviewer Texture Görüntüleyici
  • time – Zamanı gösterir
  • tools.skins – Deri editörü.
  • tweak 
  • update_distribution Belirtilen eyalette garnizon birim dağılımını yeniler.
  • update_employment Belirtilen eyalette binalar arasında işçileri transfer eder.
  • validate_employment Eyaletlerdeki işsizlik bilgisini gösterir.
  • validate_hubs
  • validate_income Bilanço olarak zararda olan ülkeleri listeler.
  • validate_naval_exits
  • validate_pops Ensures all pops have valid params and prints them to the error log otherwise.
  • version Shows current build information, put 1 as second parameter for long version
  • vsync Toggle main swapchains vsync
Yorum Yap